الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مكتوبه على اسمى الاخير

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_الأخيرة
مكتوبة_على_إسمي
بقلمي_ملك_إبراهيم 
انت ازاي كده!! ازاي الحاجة وعكسها!! 
عامر اتكلم بحزن انتي اللي رسمتي صورة مزيفة ليا في خيالك ومصممه تصدقي الصورة دي ورافضة تشوفي صورتي الحقيقية.. بس انا قررت اخليكي تشوفي كل الحقيقه.
آيات بدهشة حقيقة ايه 
عامر حقيقة عامر الچارحي اللي انتي مكتوبة على اسمه.
آيات بصتله بدهشة وعامر كمل كلامه وقال هنروح دلوقتي شقتي.. أول مكان إتجمعنا فيه مع بعض وهتبدأ الحكاية من هناك.
آيات بصتله بدهشة وعامر مسك أيديها وخرجوا من الشركة واخدها في عربيته وآيات كانت مش فاهمة هو يقصد ايه وعامر أخدها شقته وآيات دخلت معاه وقالت بستغراب انا مش فاهمة حاجة يا عامر!

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
عامر طلب منها تقعد وقعد قدامها وقال انا قررت أعرفك الحقيقة النهاردة.. لازم تعرفي مين هو عامر الجارحى اللي انتي مكتوبة على اسمه وابو الطفل اللي في بطنك.
آيات بصتله پصدمة وعامر بدأ كلامه وقال انا عارف ان انتي حامل يا آيات وانا عايز ابني او بنتي يعيشوا حياة سوية وميشوفوش اللي انا شوفته.. انا اتربيت في بيت حزين.. اللي ربتني ام مقهورة كل لحظة في حياتها علي شبابها اللي بينتهي يوم ورا التاني وهي وحيدة.. زوجة عاشت اكتر من 15 سنه لوحدها.. وزوج فكر في سعادته ومفكرش في أي حد تاني وسافر وساب ابنه في آكتر وقت محتاجه فيه.. امي كانت بتعاني من الوحدة واحساس انها ست جوزها سابها وفضل ست تانيه عليها.. اصعب إحساس علي اي ست.. كنت أوقات كتير بصحى بالليل علي صوت بكائها جمبي.. كنت بسمعها بتكلم نفسها من الوحدة.. ايام وليالي كتير مكنتش بفكر في حاجة غير ازاي أسعدها واعوضها.. ولما كبرت واتخرجت من الجامعة لقيت جدي بيخسر كل فلوسه.. كان شايف انه اتظلم لإنه كان واهب حياته للشغل وللعيلة ولما كبر ملقاش ابنه الوحيد جمبه وبدأ يخسر كل ده وأنا كنت بحاول أصلح من وراه لحد ما المحامي كلمني في يوم وقالي.. جدك هيتجوز بنت صغيرة يتيمه مقابل الفلوس.. مقدرتش اقف اتفرج وجدي بيضيع مستقبل بنت صغيرة ملهاش ذنب.. اتحركت بسرعة وروحت امنع الجوازة دي ودفعت ل ابو البنت الفلوس اللي اتفق عليها مع جدي مقابل ان الجوازة دي متكملش لكن ابو البنت صمم ان الجوازة تكمل لان كان في فرح وكل اهل البلد حاضرين وقالي ان لو ده محصلش مستقبل البنت هيضيع واهل البلد هيتكلموا في حقها وهيسألوا ليه العريس مجاش ليلة الفرح.. قررت أتجوز البنت عشان أحميها وعشان مكنتش اضمن ان ممكن ابوها يروح لجدي من ورايا ويجوزهاله برضه وبجوازي منها مبقاش ينفع ان جدي يتجوزها واتفقت مع ابو البنت اني بعد فترة هطلقها وتكمل حياتها عادي زي اي بنت في سنها..
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
آيات بصتله باحراج وقالت البنت دي كانت انا.
عامر هز راسه بالايجاب وكمل كلامه لما اتجوزتك وجدي عرف كان بيعاند معايا اكتر وبيخسر فلوسه وبيبيع كل حاجة بخسارة وبعد كده المړض زاد عليه وماټ بعد ما خسرنا كل حاجة وأنا كان مطلوب مني اني احافظ ل امي على المستوى اللي كانت عايشة فيه طول عمرها.. إشتغلت كتير.. مكنتش بنام ليل ولا نهار.. مع الايام شغلي بدأ يكبر وقدرت أعوض إللي خسرناه وبعد فترة ظهر عزيز في حياة امي.. عمري ما ارتحت ليه بس كنت بقول لنفسي يمكن كرهي ليه ده غيرة علي امي.. طبيعي ان اي ولد يغير على امه وكنت شاكك في الأول انه طمعان في فلوسي وبيخدع امي

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات